onsdag den 17. februar 2016

Sensitiv? Din vej til balance, ro og selvkærlighed af Stinemaria Mollie Jensen

                                                                            (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

*Reklame*

Sensitiv? Din vej til balance, ro og selvkærlighed - Stinemaria Mollie Jensen - Forlaget Mellemgaard -  3/5 stjerner - Eksemplar fra forlaget 

Der findes et hav af bøger om det at være sensitiv, og jeg har læst flere af dem. Denne er bare en af mange, men helt klart en af de bedre. Bogen er nem at forstå da den er skrevet i et hverdagssprog uden en masse fagudtryk. Bogen giver dig et billede af hvad du kan gøre for, at hjælpe dig selv i situationer hvor du er mest sensitiv. Undervejs i bogen stiller forfatteren dig en masse spørgsmål, som du, som læser kan reflektere over enten mens du læser eller senere. Jeg valgte lidt begge dele. Nogen gange synes jeg det var irriterede at gøre det mens jeg læste mens andre gange kunne jeg ikke vente med at svare.

Bogen giver dig værktøjer til trin for trin at håndtere din egen sensitive side, den giver dig syv trin i alt. De syv trin hjælper dig og guider dig gennem accepten af at være sensitiv.

Bogen kan være med til at give dig, ro til at skabe og finde dig selv sammen med dit sensitive jeg. GIV DIG MERE PLADS TIL AT VÆRE DEN DU ER!

Sensitiv? Din vej til balance, ro og selvkærlighed er med sine blot 82 sider hurtigt læst, men til trods for de få sider indeholder den bare så meget som du kan bruge. Især hvis du vælger, at besvare spørgsmålene.

2 kommentarer: