lørdag den 2. juli 2016

Min veninde venter sig :)

                                                                      (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

Min helt igennem fantastiske, skønherlige og smukke veninde Henriette venter sig, hun skal føde en dreng til August. Og jeg ved bare helt ind i mit hjerte, at han er så heldig, at få en af verdens bedste mødre til mor! Henriette er en af dem jeg har kendt længst i mit liv, ud over min barndomsveninde. Henriette og jeg mødtes for ni år siden, til August, da vi begge blev ansat i den samme SFO. Jeg føler mig meget heldig over at hun stadig er i mit liv. TAK for dit smukke væsen og venskab :)

I starten af Juni var jeg så heldig, at Henriettes kusine og veninde havde valgt, at holde superprise-brunch for at fejre Henriettes graviditet. Det var en smadderhyggelig formiddag/eftermiddag og det hele værd, at se den unge dame da hun kommer ind på cafeen og ser alle os, som sad i spænding og ventede på hende.

TILLYKKE med dit kommende barn, glæder mig til at møde ham og lærer den lille gut at kende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar