fredag den 30. december 2016

Bliv hos mig af Harlan Coben

                                                                                (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

*Reklame*
Bliv hos mig - Harlan Coben - Gads Forlag - 5/5 stjerner - udgivet den 27. December 2016 - Eksemplar fra Forlaget 

Bliv hos mig er en velskrevet og velfortalt krimi!

Mød Megan, som er husmor, gift med Dave og mor til to børn, alt i hendes liv synes perfekt, men Megan bærer på en kæmpe hemmelighed. En hemmelighed, som truer med at se dagens lys inden længe, for der er forsvundet en mand, som muligvis har forbindelse det til som skete 17 år siden, da Megan selv forlod den verden hun kendte som Cassie og ikke som Megan.

Mød Ray, en fordrukken fotograf, der ligesom Megan måtte forlade sin kendte verden for en stund, for at beskytte sig selv. Cassie var hans livs kærlighed og da hun forsvandt ud af hans liv, søgte han trøst i alkoholen og er aldrig kommet op til overfladen igen. Nu 17 år senere tager Ray et billede, der kan have forbindelse til det, som skete den gang.

Mød Jack, en politimand, som stadig arbejder på den sag,som landende på hans bord 17 år tidligere. Nu hvor en ny mand er forsvundet og Jack modtager et billede, kan han være tættere på end nogensinde før. Måske det endelig lykkedes at opklare sagen?

Harlan Coben har gjort det igen! Skrevet en krimi, hvor plottet er skruet så vanvittigt godt sammen at din puls kører i højeste beredskab og dit hjerte sidder helt oppe i halsen.
Bliv hos mig er en pagetuner af de bedste og jeg slugte bogen ret hurtigt, for bare tanken om at ligge den fra mig, var slet ikke på tale.
Harlan Coben kan noget andre krimiforfattere ikke kan, han kan lave et Plot, der gør det kropumuligt for dig som læser, at gennemskue. Som i de andre tre krimier jeg indtil nu har læst af ham, tager hele historien en drejning på de sidste 20 sider, som du bare ikke har set komme.

Jeg er fan og kan kun anbefale alle krimielsker, at kaste sig i krig med denne fantastiske forfatter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar