fredag den 6. januar 2017

10 bedste krimier, spænding og gyser i 2016

*Reklame*

                                                                     (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

Der er blevet læst en del krimier, spænding og gys i det lille dukkehus i 2016 og jeg har prøvet, at udvælge de 10 bedste. Jeg er gået ud fra antal stjerner jeg har tildelt bogen, enten her på bloggen, på Goodreads eller begge steder. 8 ud af de 10 bøger har fået 5 stjerner og de sidste 2 har fået 4, så det må siges at være tæt løb. På billedet ses de 9 af bøgerne da den ene jeg har valgt er udlånt til en ven.

Dem, som har fået fleste stjerner er:

Harlan Coben: Bliv hos mig
Harlan Coben: Den fremmede
Michael K. Krefeld: Dybet
Jussi Alder-Olsen: Selfies
S. K. Tremayne:. Faldet
Kristina Ohlsson: Syge sjæle
Kristina Ohlsson: Mios Blues
Mats Strandberg: Færgen

Dem, som har fået 4 stjerner er:

Michael K. Krefeld: Sekten
Rebecka Edgren Aldén: Den ottende dødssnyd






2 kommentarer:

  1. Det er altså helt vildt dejligt at kunne få inspiration til de næste bøger herinde! Så tak for det :-)
    God weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme :)

      Og tak fordi du læser med.

      God weekend

      Slet