søndag den 26. marts 2017

Vindere af fødselsdags-give-away

Så er det blevet tid til, at finde to vindere af bloggens fødselsdag-give-away. Der var jo to pakker på højkant. SO HERE WE GO:

Pakke A:


I var mange, som gerne ville have finger i pakke A :)


Men desværre kan jeg kun finde en og den heldige er:

                                                                    (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

Pakke B:
                                                                 (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

Der var til gengæld ikke så mange, som ville vinde pakke B, det er ellers en rigtigt god bog og en skøn forfatter:


                                                                              (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

Den heldige vinder er:

                                                                                 (Copyright Sascha Jensen/Livet i dukkehuset)

Vil Conni og Maria kontakte mig via mail: saspigen2@live.dk så søger jeg for at bøgerne bliver sendt jeres vej :)

TILLYKKE til vinderne og tusind tak til alle jer, der havde lyst til, at deltage.

1 kommentar:

  1. Jubii. Hvor skønt. Den vil jeg glæde mig til at læse :)Hilsen Maria

    SvarSlet