tirsdag den 20. juni 2017

Nyt i reolen #17

Åh, disse indlæg, hvor jeg viser nyeste bøger frem, er altså nogen af dem, som jeg nyder mest, at lave :) Håber også I læsere finder inspiration i dem.

Igen igen er der kommet en masse bøger ind af døren i det lille dukkehus, og det må være på sin plads, at få dem vist frem. So here we go :)


Lad os begynde med dem jeg selv har erhvervet mig, her er der tale om: "Hvem har flyttet min ost" af Dr. Spencer Johnson. "Kunsten at forelske sig" af Cecelia Ahern. "De uegnede" af Hjorth og Rosenfeldt. Og sidst men ikke mindst har jeg fået afskaffet mig endnu en bog til min Harry Hole samling, nemlig "Marekors" af Jo Nesbø.

Der ud over er der kommet en hel del eksemplar fra forskellige forlag ind af døren, jeg er taknemmelig for hver eneste af dem, og glæder mig til, at gå i krig med dem jeg endnu ikke har nået. 


Fra Politikens Forlag er der kommet tre bøger, her er der tale om "Jussi - En biografi" af Jonas Langvad Nilsson. "Den hemmelige historie om TWIN PEAKS" af Mark Frost og "Sommergræs vinterorm" af Mette Sø.



Gads Forlag har også sendt tre bøger til mig, nemlig "Lejligheden" af S. L. Grey. "Ildbarnet" af S.K. Tremayne og "Holdt for nar" af Harlan Coben.



Fra Forlaget Drømmefangeren er der kommet "Blind date" af Ella-Maluca Floyd
Fra Copenhagen Storytellers er der landet "Den forkerte vej" af Michael Dyst.
Fra HarperscollinsNordic har jeg modtaget "Når drømmen bliver til virkelighed" af Sofia Fritzson.
Fra forfatteren selv har jeg fået "Os imellem" af Wenche Thinnesen Vogtmann.
Fra Modtryk er det der kommet "Et barn af føde" af Kristina Sandberg.
Fra Lindhardt og Ringhof er der også kommet en bog, nemlig, "Abelone på Bangsbo" af Bent Haller. 

Hvad med jer søde læser, har I fået noget nyt til reolen og er der mon nogle af mine, der går igen hos jer?´

2 kommentarer:

  1. Du kan roligt glæde dig til De uegnede og Marekors - jeg var helt vild med dem <3

    Dine indlæg får min ønskeseddel til at vokse med raketfart, for de tre bøger, du har modtaget fra Gads forlag, skal på mine bogønsker :-) Hjertelig tak for inspirationen :-)

    Du ønskes en god sommer <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at kunne være med til, at inspirere.

      Også god sommer til dig Louise :)

      Slet