fredag den 8. september 2017

Nyt i reolen #19

Åh, disse indlæg, hvor jeg viser nyeste bøger frem, er altså nogen af dem, som jeg nyder mest, at lave :) Håber også I læsere finder inspiration i dem.

Igen igen er der kommet en masse bøger ind af døren i det lille dukkehus, og det må være på sin plads, at få dem vist frem. So here we go :)

*Reklame*

Der er kommet en god stak fra forlagene, tak til hvert og et af jer, det er så fint, at blive begavet på den måde :)

Fra Politikens Forlag har jeg modtaget "Øm" af Michael Robak - den er læst og du kan se min anmeldelse lige her.  Der udover har jeg modtaget "Fordele og ulemper ved at huske" af Val Emmich, som jeg er godt i gang med at læse. De har også sendt "Salatsnedker" af Ditte Ingemann og den er så fin. 

Lindhardt og Ringhof har sendt "Min familie" af Sebastian Bune, den er anmeldt og du kan finde den lige her - HUSK at du har indtil søndag d. 10 til at vinde et eksemplar, find giveawayen lige her. 

Fra Modtryk er der landet "Rygtet om hendes død" af Kasper Hoff. Den er også ved, at blive læst.

Gads Forlag har sendt "De gode år" af Elizabeth Jane Howard. Denne ligger og venter på, at blive læst.

Fra Forlaget OLGA har jeg fået tilsendt "Mrs. Bridge" af Evan S. Connell og da den både er læst og anmeldt kan du finde anmeldelsen lige her.

Jeg har for første gang fået sendt noget fra Forlaget Klim og det var ikke mere eller mindre end "Den syvende dag" af Yu Hua. Den er rigtigt god og du kan læse min anmeldelse lige her.

Der er ikke blevet købt så mange bøger siden sidst men det er da blevet til en tre stykker: 

"Jeg er pilgrim" af Terry Hayes
"Den underjordiske jernbane" af Colson Whitehead - som jeg læste på to dage og tudende mig igennem. Jeg var så heldig at have mulighed for, at tage i Politikens Boghal og møde ham, så jeg fik min bog signerende. 
"Astrid Lindgrens klogebog" 

Hvad med jer søde læser, har I fået noget nyt til reolen og er der mon nogle af mine, der går igen hos jer?´


2 kommentarer:

  1. Du er ikke den eneste, der nyder disse indlæg - jeg gør også, for jeg synes, det er spændende at se, hvad du har fået hjem af nye bøger <3
    Astrid Lindgrens Klogebog ønsker jeg mig, for det skulle være sådan en hyggelig lille bog <3
    God weekend :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :)

      Ja, jeg glæder mig også til, at udforske den noget mere, har kun lige kigget lidt i den.

      Slet