torsdag den 5. oktober 2017

Fødselsdagsbøger 2017

                                                                        (Copyright Sascha Jensen/livet i dukkehuset) 

HOV HOV HOV jeg har helt glemt, at vise mine fødselsdagsbøger frem, så her kommer de :)

Mine forældre gav mig blandt andet penge, og for nogen af dem købte jeg "Der bor Hollywoodstjerner på vejen" af Maria Gerhardt. Den har stået på min ønskeseddel i virkelig lang tid, så da jeg var inde i Politikkens Boghal en søndag (dagen efter min fødselsdag) og den var på tilbud, nuppede jeg den med. 

Min veninde Lotte, havde købt "Kold nat i helvede" af Anne B. Ragde. Superdejligt, da Anne B. Ragde er en af mine ynglingsforfattere, og jeg manglede denne i min samling. 

Bodil, havde fået en ønskeseddel på to bøger og en masse andet. Hun ville så gerne købe bøgerne til mig, men af en eller anden grund havde den boghandel hun var i, sagt til hende, at de var udsolgt fra forlagene. Så jeg fik penge til andre bøger, men jeg kunne nu ikke få det til, at passe, så jeg gik en tur på Saxo og fandt begge bøger. Der er her tale om "Kantslag" af Dorthe Nors og "At leve" af Yu Hua

Henriette, er den type, som altid spørger om en ønskeseddel, men altid ender med, at give penge, og i år var "just like last year" :) Men det gør intet for, så kunne jeg købe endnu en bog, og det blev til "Sødbitter" af Stephanie Danler

Det har været en dejlig omgang fødselsdagsbøger og jeg glæder mig til, at læse hver og en af dem. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar